Spørgsmål og svar

SPØRGSMÅL OG SVAR

  • Hvordan booker jeg en stand?
    Du kommer ned i butikken og bliver oprettet som kunde, derefter vælger du periode og hvilken type stand du har brug for. Vi hjælper dig med at vælge de bedste ledige hylder, og introducerer dig til hvordan du opretter varer. Du kan være i gang på under et kvarter.
  • Hvordan sætter jeg mine varer til salg?
    Først logger du ind på din konto og taster varerne ind systemet. Det kan du gøre i butikken eller hjemmefra (du skal dog være oprettet i butikken først). Når du har oprettet varer, beder du ekspedienten om at printe prismærker ud til dig, du får så udleveret prismærkerne, sætter dem på varerne, og sætter dem op på dine hylder eller bøjler. Ved vores kundeområde ligger alt hvad du skal bruge til fri afbenyttelse:

    • Manillamærker og tekstilpistol til prismærkning af tøj
    • Alarmer (flere typer)
    • Bøjler
  • Kan jeg komme med flere varer og ændre priser i løbet af min periode?
    Ja, du kan fylde op med varer løbende, du opretter varerne i systemet og beder om at få udskrevet prismærker. Hvis du har ændret priserne på eksisterende varer, vil der automatisk blive udskrevet nye prismærker, som du bare kan sætte over de gamle.
  • Hvordan afregner I for mit salg?
    Du kan løbende følge dit salg på “Mit Secomondo” på hjemmesiden. Den 15. i hver måned beregner vi dit overskud fra salget den foregående måned, og sætter pengene direkte ind på din bankkonto.
  • Hvordan fungerer det med hylder og tøjenheder?
    Det er faktisk meget simpelt: din booking består af 3 eller 5 “salgsenheder”. En salgsenhed kan enten være en hylde eller plads til 10 stykker tøj/sko/tasker i tøjområdet. Hvis du f.eks. har 3 hylder og 2 tøjenheder kan du fylde så meget op du vil på dine hylder, samt have op til 20 stykker tøj hængende ad gangen. Når du har solgt noget af tøjet kan du fylde op med mere, så du igen har 20 stykker.
  • Kan jeg lave om i min booking?
    Ja, du kan altid f.eks. skifte en hylde ud med en anden, skifte en tøjenhed ud med en hylde, eller omvendt. Det gør du ved at henvende dig til personalet i butikken.
  • Hvad gør jeg når min periode udløber?
    Du kan vælge at forlænge din booking, i så fald skal du bare betale for den nye periode og din booking fortsætter så som hidtil – hvis du forlænger senest på dagen hvor din booking udløber kan du i de fleste tilfælde beholde de samme hylder, og du behøver ikke sætte nye prismærker på dine varer. Hvis du ikke vil fornye, skal du afslutte din booking, senest på udløbsdagen inden lukketid. Det foregår ved at du henvender dig til personalet, samler dine ting sammen, og får din booking checket ud. Hvis du ikke forlænger eller afslutter din booking, og ikke har lavet en aftale med os, vil du ikke kunne få udbetalt overskud før du har betalt standleje for en ny periode (min. 1 måned). Hvis der går lang tid efter din booking er udløbet og vi ikke hører fra dig, pakker vi dine ting sammen og opbevarer dem mod et gebyr i en måned, derefter bortskaffes de.
  • Jeg har afsluttet min booking men der var noget jeg ikke kunne finde
    Hvis du har afsluttet din booking og der stadig er nogle få af dine ting som du ikke kunne finde, sker der ikke noget ved det – hvis tingene efterfølgende bliver solgt vil du blive afregnet som normalt. Hvis dine ting bliver fundet (f.eks. på en anden hylde) vil de blive stillet på hylderne for glemte/mistede ting, hvor du kan hente dem.
  • Jeg har et andet spørgsmål
    Skriv til os på info@secomondo.dk eller ring på 29 10 60 00, så hjælper vi gerne!